از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید

 

   

 

" انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران " در راستای صنفی شدن تمامی انجمن های خانه تئاتر و از بستر " انجمن عکاسان خانه تئاتر " که از سال ۱۳۸۶ در زیر مجموعه خانه تئاتر ایران فعالیت می‏‌کند تشکیل شده است که هرسال اعضای حاضر در مجمع عمومی انجمن، به شکل رای گیری اعضای هیئت مدیره و بازرسان را انتخاب می‏‌کنند. منتخبان مجمع عمومی برای مدت معین و در چارچوب اساس‏نامه، انجمن را اداره می‏‌کنند. علاوه بر این، اعضای انجمن (به استثنای دوره‏‌ همه ‌گیری کرونا) در مناسبت‏‌های گوناگون مانند هفته تئاتر اردیبهشت ماه ، ده روز با عکاسان در آذر ماه و … به فعالیت های جمعی می پرداختند.


انتخاب اعضای هیئت مدیره :

اولین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران در روز یکشنبه به تاریخ بیست و یک شهریورماه ۱۴۰۰ و با حضور اعضای اصلی هیئت مدیره و بازرس انجمن تشکیل شد. در این جلسه رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس هیئت مدیره، مسئول امور مالی، سخنگو هیئت مدیره و مسئول روابط عمومی انجمن مشخص شد که طی آن آقای «مهدی آشنا» به عنوان رئیس هیئت مدیره، آقای «رضا قاضیانی» به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره و خزانه دار ،  آقای «کیارش مسیبی» به عنوان سخنگو هیئت مدیره، آقای «عماد دولتی» به عنوان دبیر و خانم «ندا آل طیب» به عنوان مسئول روابط عمومی انجمن به اتفاق آرا انتخاب شدند.
گفتنی است، مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران در تاریخ هشتم شهریور ماه ۱۴۰۰ با حضور اکثریت اعضا و نماینده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی بصورت مجازی از محل خانه تئاتر برگزار شد و طی آن به ترتیب آقای «مهدی آشنا»، خانم «آرزو آزادپور«، آقای «کیارش مسیبی»، آقای «ضیا الدین صفویان» و آقای «رضا قاضیانی» به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و خانم «محبوبه فرج الهی» و آقای «عماد دولتی» به عنوان اعضای علی البدل و همچنین سرکار خانم «مونا صدر» به عنوان بازرس اصلی انجمن و آقای «حسین آقا محمدکاشی» به عنوان بازرس علی البدل به مدت سه سال انتخاب شدند.
لازم به ذکر است اعضا مجمع عمومی در این نشست به ترتیب آقایان «امیر عابدی»، «کاوه کرمی» و خانم «مونا طهرانی موید» را به عنوان اعضای اصلی و همچنین آقای «رضا جاویدی» و خانم «مریم جعفری ‌نمین» را به عنوان اعضای علی البدل شورای عضویت و داوری انتخاب کردند.

 

 

X

Right Click

No right click